Razgovarati o seksu

Pozdrav! mah

Malo me češće ima sad za kompom, pa tipkam. Tipkam svašta. Pričam s ljudima. Icq je zabavan. Nađeš slične ljude i pričaš s njima. Ponekad čak i ne moraš govoriti istinu, ali ipak mu je najveća prednost to što možeš biti potpuno iskren. Bez posljedica, bez opasnosti od tračanja. Ne moraš tu osobu nikada niti upoznati, a opet služi kao neka vrsta katalizatora i ispušnog ventila. I može biti veći prijatelj, iako si s tom osobom prvi put "progovorio" prije sat i pol, nego netko koga znaš već čitav život. Možda je to zbog toga što ta osoba nema nikakvih očekivanja. Kao niti vi koji ovo čitate, uostalom.
I možeš pokriti baš sve teme. Sve što te zanima možeš pitati, i na sva pitanja možeš odgovoriti. Komunikacija je lakša, iskrenija, otvorenija. U pitanju su samo slova, nema izraza lica druge osobe, nema odobravanja, neodobravanja, zijevanja, osjećaja da te onaj drugi ne sluša. Ili tipka, ili ne.
I onda možeš razgovarati o smislu života, o palačinkama, bolestima, ili crtićima, seksu ili ljubavi.
Možeš cviliti i pričati o emocijama. I to je u redu. Možeš onda skočiti na seks.
Da, to je jedna od onih tema koje nisu baš poželjne u društvu. Iako, moram priznati da je sve češća. Ljudi govore sve iskrenije, i sve detaljnije, sa manje zadrške i opterećenosti. Ali, to sam zamijetila samo među studentskom populacijom. Kod drugih nema pomaka.
Sad je masturbacija sasvim normalna tema uz kavu. Kao i osobne preferencije poza, ali i igračaka. I spolna orijentacija, i eksperimentiranja. Sve to prođemo.
I nema uopće neugodnosti tokom razgovora. Ako netko naglo iskoči s nekim pitanjem, onda mogu ostati malo zatečena, ali i to se brzo riješi.
Sve što je potrebno je malo razumijevanja i spremnosti da budeš iskren. Otvorenosti. I ne, ne vidim nikakav problem u tome što s nepoznatim dečkom pričam o svojim orgazmima. I on mi priča o svojim. Razmjena iskustava. Naravno, dok to ne postane nešto prenapadno, više cyber sex, nego razgovor. U tom slučaju, dečko dobiva ignore. Iako, da bi uopće došli na tu temu, treba ipak proći neke malo benignije. Ako se tamo pokaže dobrim materijalom za razgovor, vjerujem da i kasnije neće biti problema.
O čemu pričamo? O tome koliko je seks važan. Dobar. Koliko s mijenja kroz vezu. Da ne mora uvijek biti iskaz ljubavi, nego samo seks.
Ponekad sam sretna što su moja iskustva bila takva kakva su bila. Naravno, nisu bila zdrava, prvenstveno za moju psihu, ali su me svejedno nečemu naučila. Na samom početku sam bila zatvorena, nisam razgovarala ni o čemu. Zatim je u moj život ušao netko tko je bio preotvoren i koji nikada nije posustajao. Tada sam se borila sa osjećajem srama, kao da sam bila silovana svaki put kad je on pričao samnom. Prilično neugodno. Onda sam polako odrastala.
Sad sam velika cura.
Volim prenositi znanje. Huh, sad zvučim kao ostarjela konkubina. Ponekad me znaju cure, koje još nemaju baš iskustva s dečkima, ispitivati kako što napraviti, kako što izgleda i slično. Kao što sam i ja ispitivala prije. Onda si lijepo sjedneš, uzmeš dijagram, dva i pričaš.
I to je u redu. Kao prvo, mi nemamo seksualni odgoj. Svo znanje o seksu dobijemo, ili iz teena i sličnih časopisa, ili pričom. A, koliko god teen bio dobar i poučan, nema 3D prikaza i boljih opisa. Niti ne smije biti, to čitaju i mala dječica.
Tako da se naše znanje, kako o zaštiti, pozama, i fiziološkim osobinama oba spola, tako i o pravom trenutku i pravom tipu, stvara na temelju razgovora i ovisi o dobroj volji i iskrenosti sugovornika.
Još uvijek učimo dobrom starom usmenom predajom. Kao naši stari. Kao da smo u 17., a ne 21. stoljeću.
I dopuštamo da nam žene i muškarci koji su zavjetovani na celibat drže prodike o neprirodnosti seksa i uživanja u njemu. Apsurd. Jeste li ikada vidjeli da profesor specijaliziran za srednji vijek drži predavanje o teoriji relativnosti? Ne? Zašto? Jer je to glupo? Da. Shvaćate paralelu?
Dok živimo u nekom svijetu gdje ljudi žele održati sliku neke čistoće, a gdje su kriteriji te iste čistoće toliko nečisti, neprirodni, i opiru se svemu što ljudi zapravo jesu, živjet ćemo okruženi ljudima koji misle da sperma može iz usta doći do maternice. I onima koji misle da će spriječiti trudnoću ako se operu coca-colom. I onima koji misle da je seks ovdje samo zbog reprodukcije.
Ženama koje ne znaju gdje im je klitoris.
Ljudima koji ne znaju živjeti.

Želim vam mnogo seksa!
Uživajte party

28.08.2007. u 01:24 · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #