Prepisivačica

Poštovanje....
Evo još jednom ja o studentima. O čemu ćete dosta često moći čitati u budućnosti.
Danas mi pisali kolokvij iz jedog predmeta. Kolokvij se sastojao od pitanja na zaokruživanje i pitanja koja su tražila da se odgovori pojmom na kojeg je odgovarala zadana definicija. Jednostavno, kažete? A-a. Čovjek je uspio toliko zakomplicirati stvar da sam prvih par čitanja posvetila odgonetavanju toga što je pjesnik htio reći, a onda sam se bacila na odgovore, i pokušaj izvlačenja iz pamćenja svih detalja vezanih uz pojedini kako bih pronašla onu sitnicu koja ga razlikuje od ostalih i time čini točnim.
Pisali smo kolokvij u dvije grupe, kako bi se smanjila mogućnost prepisivanja, a oni koji su imali istu grupu sjedili su jedan iza drugoga.
I tako se dogodilo jednoj mojoj frendici da sjedne ispred jedne djevojke koja je na glasu kao gadni prepisivač i žicaroš. Jednako kao i dečko njen, blizu kojeg sam ja često sjedila i prilično hladno odbila sve njegove zamolbe za gotovo potpunim rješavanjem ispita. I tako pod kolokvijem, frendica moja, koja je mali lumen i sve ispite super rješava, riješila ona i taj prilično dobro. Imala je najviši broj bodova u grupi. No, što je zanimljivo, imala ga je i prepisivačica. Zašto?
Odgovor se najvjerojatnije krije u tome da je frendicu čak nekoliko puta i pitala za odgovor, a kako bi prepisala ostalo, bilo joj je dovoljno da se samo nalukne preko ramena, što je ona i radila, bez imalo skrupula.
I sad se njoj ljudi dive i čestitaju, a ona se kiti paunovim perjem. Ne znam da li je zahvalila frendici na toj izdašnoj pomoći, ali, i ako jest, to je nevažno i predstavlja samo tragikomičan kvazi-završetak.
I žao mi je, ali takvo ponašane je meni prilično neshvatljivo. Jedno bi bilo da je meni ta frendica rekla jedan, dva ili čak tri odgovora, a drugo je kad žicaš osobu s kojom se niti ne družiš da ti riješi čitav test.
Meni je jednom uleti taj njen dečko s- "e, ja ću tebi reć broj zadatka, a ti meni reci postupak". U prijevodu- riješi mi ispit.
Nemam druge riječi i naziva za takve ljude od- paraziti. Čistokrvni paraziti.
A za ono što je ta cura izvela, odgovarajući naziv bi bio- krađa. Jer je moja frendica doslovno pokradena. Ukrala joj je i svo vrijeme provedno uz knjigu, sav trud, nespavanje i stečeno znanje i to u pišljivih pola sata.
Kasnije mi je ta frendica rekla kako se osjeća prevareno, što ja u potpunosti razumijem. Savjetovala sam joj da ode do te cure i da joj kaže kako ono što je napravila nikako nije u redu, što je i namjeravala, ali se kasnije počela predomišljati. A zaista ne želim da se predomisli.
I ja sam se nekada znala osjećati oštećeno zbog te cure. Jednom se pojavila prije ispita a da pojma nije imala, uzela je šalabahtere od dečka (koji su zapravo bili umanjena skripta), i dobila pet iz ispita. Ja sam učila, ne dovoljno, ali prilično, i u svakom slučaju, mnogo više nego ona, i dobila 3. Pa se ti nemoj osjećati kao budala nakon što ti se tako nešto dogodi.
I znate što je najgore? Cura nije glupa, nesposobna, ne radi niti išta slično. Ona je jednostavno, u punom smislu te riječi- lijena. Bio je jedan- dva predmeta koji jednostavo nisu mogli biti riješeni niti na jedan drugi način nego da sjedneš i naučiš. A ona ih je sve položila bez problema. Naravno, ako ti je lakše prilijepiti se uz nekoga i isisavati život, ili znanje u ovom slučaju, zašto uložiti truda u rad?
Mislim da bi mi stvarno bilo lakše da je cura neka maloumnica i da zato prepisuje. Ali, dovraga, nije! Jednako je sposobna kao svi mi, te stoga za nju ne vrijedi da će otpasti na predmetima na kojima se ne prepisuje, jer će ih naučiti. Samo će joj prolaz kroz život biti olakšan zbog sposobnosti muljanja, laganja i glume.
Naravno, sad se još više osjećam kao zadnji kreten, jer, uz sav trud, kako se čini, meni, a i gore navedenoj frendici će biti teže nego prepisivačici. Ali nekako se tješim osjećajem da ipak sve jednom dođe na svoje. Jednom. Možda ne uskoro, ali jednom.
A osim toga, ja sama ne bih mogla živjeti sa sobom da se bavim krađom i prijevarom (krađa od multinacionalnih kompanija je nešto sasvim drugo wink ), glumom da sam sposobnija nego što jesam. I zapravo, ne mogu tvrditi da bi se to povećanje uspjeha na ispitima odrazilo na opće zadovoljstvo situacijom. Najvjerojatnije bih bila prilično nezadovoljna i frustrirana. Ne želim zamišljati osjećaj koji bi me pratio, osjećaj prljavosti i ljigavosti.
A i koliko bih ja nisko mišljenje trebala imati i o sebi, i o ljudima koji me okružuju da bih tako nešto išla napraviti? Nisam veliki ljubitelj ljudi, ali sam zasigurno veći humanist od nje.
Samo se nadam da mi neće uskoro doći sa zamolbom da joj pomažem pod ispitom. For the sake of her hair...burninmad
Uživajte party

03.05.2007. u 23:22 · Ostavi komentar (0) · Isprintaj · #